در دنیای تجارت ارتباط با مشتریان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. به همین دلیل شرکت ها و سازمان ها راه های گوناگونی برای ارتباط با مشتریان خود فراهم کرده اند، راه هایی مثل نامه، ایمیل، چت آنلاین و . اما از دید مشتریان اگر سامانه ی تلفنی برای برطرف کردن مشکلات فنی و غیر فنی وجود نداشته باشد، جذب سایر شرکت ها می شوند. از همین رو همراه اول با راه اندازی بزرگترین سامانه ی تماس کشور ارتباطی دو سویه با مشترین خود برقرار کرده است. هزینه ی تماس مشترکان همراه اول در تماس با 9990 رایگان است. کاربران سایر خطوط شامل تلفن ثابت و خطوط دیگر اپراتورها مانند ایرانسل می توانند با شماره ی 09129990 تماس برقرار کنند

این مرکز در بیست و چهار ساعت هفت روز هفته پاسخگوی مشتریان همراه اول می باشد.

راه های برقراری ارتباط:

1_ پاسخگویی تلفنی : شماره 9990 برای همراه اولی ها . 09129990 برای سایر خطوط

2_ پست الکترونیکی : مشترکان می توانند سوالات، مشکلات و نظرات خود را از طریق ایمیل به آدرس  mci.ir@9990 ارسال کنند

3_ دور نگار : مشترکین همراه اول از طریق شماره 0912999900 نظرات خود را ارسال کنند

4_چت آنلاین : این راه برای مشتریانی است که به سامانه همراه من با آدرس my.mci.ir مراجعه می نمایند

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

mahsan weblog راه ,ی ,سامانه ,ها ,اول ,مشتریان ,همراه اول ,سایر خطوط ,سامانه ی ,راه های ,شرکت هامنبع

روش های خرید سیم کارت سامانتل

سامانه پشتیبانی همراه اول

رجیستری چیست؟

خرید سیم کارت شاتل موبایل در روش های مختلف

خرید سیم کارت به صورت اینترنتی ، چگونه؟ کجا؟

قیمت گذاری سیم کارت

تاریخچه سیم کارت اول

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اموزش اینستاگرام Psychology24 خرید انواع اسباب بازی دخترانه شاپرفا خرید و فروش آنلاین بارکد خوان دیتالاجیک اللهم صل علی محمد و آل محمد کشاورزی آنلاین|محصولات کشاورزی|بذر|نهال|کود نوآوران پارس خرید اینترنتی مرجع آموزش و دانلود برنامه های کاربردی